کد خبر: 88330

ادامه تنش‌ها در غزه‌؛

آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

پیشروی نظامی اسرائیل در نوار غزه تشدید شده است. رژیم صهیونیستی همچنان بیمارستان‌ها و غیرنظامیان را هدف حمله موشکی قرار می‌دهد.

* خبرنگار الجزیره به نقل از منابع آگاه در بیمارستان الشفاء : نظامیان صهیونیست بعد از حمله به بیمارستان الشفاء تعدادی از آواراگان را بازداشت کردند.

* منابع آگاه از داخل بیمارستان الشفاء: ارتش رژیم صهیونیستی انبار دارو و تجهیزات پزشکی را در داخل بیمارستان منفجر کرد.

* رئیس بخش سوانح سوختگی بیمارستان الشفاء در غزه اعلام کرد که نوزادان نارس در این بیمارستان به علت نبود امکانات یکی یکی در حال تلف شدن هستند. بنابر گزارش فلسطین الیوم، رئیس بخش سوانح سوختگی در بیمارستان الشفاء، بیمارستانی که نظامیان رژیم صهیونیستی با حملات مستمر هم اکنون وارد آن شده اند، اعلام کرد که نوزادان نارس این بیمارستان در خطر مرگ هستند و یکی یکی تلف می شوند.

* به نقل از الجزیره: باشگاه الاسیر فلسطینی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست 78 فلسطینی از جمله 17 دختر را در کرانه باختری بازداشت کرده اند.

*سازمان جهانی بهداشت در واکنش به یورش و حملات نظامیان صهیونیست و ورود آنها به بیمارستان الشفا درغزه، به شدت ابراز نگرانی کرد. بنابر گزارش الجزیره، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ارتباط با فعالان درمان و سلامت در بیمارستان الشفا در غزه را از دست داده ایم.

* منابع خبری از حمله موشکی مجدد به پایگاه عین‌الاسد مقر نظامیان آمریکایی در استان الانبار واقع در غرب عراق خبر دادند.

* به نقل از قدس الاخباریه گردان‌های القسام اعلام کردند: یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق دیرالبلح با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادیم.

*منابع خبری از حمله موشکی مجدد به پایگاه عین‌الاسد مقر نظامیان آمریکایی در استان الانبار واقع در غرب عراق خبر دادند.

*وزیر خارجه اردن: «فاجعه بیمارستان شفاء مظهر وحشیگری است که سکوت شورای امنیت اجازه ادامه آن را می دهد.ما سکوت شورای امنیت در قبال این جنایات را محکوم می کنیم؛ سکوتی که قتل عام جنگی را انکار می‌کند، قابل توجیه نیست.»

*  به نقل از وکاله الشهاب شرکت مخابرات فلسطین خبر داد: با کمال تاسف اعلام می کنیم که تمامی ژنراتورهای فعال در ایستگاه های اصلی در نوار غزه به دلیل اتمام سوخت مورد نیاز، متوقف شده اند.  کلیه خدمات ارتباطی طی چند ساعت آینده قطع خواهد شد.

* وزارت امنیت رژیم اسرائیل اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ علیه غزه 31 هزار مجوز حمل سلاح برای صهیونیست ها صادر کرده است. درخواست ها برای حمل سلاح تا کنون از 236 هزار درخواست فراتر رفته است.

*گروهان‌های قدس یک پهپاد اسرائیلی را در غزه ساقط کردند. 

* رسانه های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین متات در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند. اطراف پایگاه اسرائیلی برانیت در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی قرار گرفت.چند راکت نیز به برخی مواضع اسرائیلی در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد.

*ارتش رژیم اشغالگر مسجد التقوی در محله الشیخ رضوان در شمال شهر غزه را بمباران کرد.

خبر در حال تکمیل است...

مرتبط ها